Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Loov

Av veronica hurtig - 15 augusti 2014 00:04

HejHej! tänkte skriva ett litet inlägg om vad som har hänt idag!
Jag började med att städa mitt rum, som va väldigt välbehövligt!
Sen fixade jag mej och drog ut på s*** och va med Fanny och nu sitter jag och åker runt lite med Eddy och Fanny!
Östersunds poliserna är här och tar typ alla epor!
En blev av med körkortet :(
Men sånt händer ibland!
Men jag ska väl snart åka hem å kolla på någon film och sen blir det väl sova! :)
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica hurtig - 22 oktober 2014 23:00

Heej igen! Nu har jag äntligen tillgång till min data! Så himla skönt. Men jag kommer tyvärr inte kunna lägga upp nå bilder!  Men iallafall så hade vi öppethus idag på skolan för att 9orna från tre olika ställen skulle komma och kolla på våran skol...

Av veronica hurtig - 19 oktober 2014 05:51


Hej! Förlåt att jag inte bloggat någonting! Men jag mår inte så bra nu. Så har inte orkat lagt ner någon tid på att blogga. "Vänner" har visat deras riktiga sida. Killar har bevisat att dom är svin. Och jag har precis kommit på varför jag sakna...

Av veronica hurtig - 14 augusti 2014 15:13

Godmorgon alla! Just nu ligger jag i sängen å ska gå ner och äta lite frukost snart! Sen blir det morgon ciggen. Och jag vet att klockan är 15.11 men jag vaknar vid den här tiden när det är lov! Men jag skriver ett inlägg lite senare om vad som har...

Av veronica hurtig - 13 augusti 2014 22:00


Ännu en gång du gör så jag faller för dej. Men det slutar alltid med: vi är bara vänner. Men frågan är vad som gör att du inte tycker lika om mej som jag gör om dej. Är det för jag inte ser ut som alla andra? Är det för att jag inte har den bästa k...

Av veronica hurtig - 11 augusti 2014 00:24

HejHej! Jag vet att jag inte har bloggat så himla mycket men det får ni vänja er vid! För jag är inte en sån person som väljer att sitta och blogga hela tiden. För jag vill hellre vara ute med kompisar och ha roligt!  Men iallafall i helgen har jag...

Presentation

Heej! Nu har du kommit till sveriges osocialaste människa.. Nä men jag heter Veronica är 15 år och bor någonstans i världen! :)
could'nt care less..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards